Traditionally, in the end of February, the Department of Philology and Linguodidactics of KhNAHU held an International scientific and methodological seminar "The newest pedagogical techniques in the language training of foreign students", dedicated to the most current methods used in language training today, which have become an effective toolin this area of studies. The format of the seminar – a series of workshops with the use of information technology – is significantly different from a regular scientific event, such as conferenceof applied sciences, because it aims not only (and not so much) to introduce participants to the theoretical aspects of linguistics. It is rather an opportunity to share the latest methodological developments in the field of foreign language teaching and to discuss what was seen in a friendly company of interested and motivated colleagues...
12 грудня відбулася екскурсія до музею університету. Старший викладач Гура В.О. познайомила іноземних студентів з історією та сьогоденням ХНАДУ. Особливу увагу екскурсантів привернули моделі швидкісних автомобілів та призи, які здобули студенти ХНАДУ різних часів.
15 листопада на нашому факультеті відбувся концерт, присвячений Міжнародному Дню студента, який було організовано кафедрою мовної підготовки.
Іноземні студенти-початківці та викладачі кафедри філології та лінгводидактики також долучились до проведення цього святкового заходу.
Китайські студенти з групи Г-1 виконали китайські пісні, а студент групи Т-1 Кріп Філіп Ален (Франція) разом з доцентом кафедри мовної підготовки Приходько С. О. порадували слухачів веселлю піснею, яку вони заспівали англійською мовою. Цікаво, що День студента на ФПІГ ХНАДУ відзначали іноземні студенти з багатьох країн. На нашому інтернаціональному концерті пролунали пісні 8 мовами світу!
Наприкінці травня цього року іноземні студенти гр. Г-1 та Т-3 побували на екскурсії центром нашого міста. Але це була не звичайна ознайомча екскурсія, коли викладач розповідає про цікаві та значні місця, що є в центрі Харкова. Все було навпаки: студенти розповідали все, про що вони дізналися за півроку, що прожили у Харкові! Реальній екскурсії передувала віртуальна, яку групи здійснили в аудиторії за допомогою навчальної інтерактивної програми «Екскурсія Харковом. Родовий відмінок множини».
Метою аудиторної віртуальної та реальної екскурсії (провела ст. викладач Попова А.І.) була перевірка сформованості лінгвокраїнознавчої компетенції студентів початкового етапу навчання на регіональному матеріалі теми «Харків».
Студенти-іноземці початкового етапу навчання вже беруть участь у міжнародних науково-практичних конференціях для іноземних студентів. Вони демонструють високий рівень володіння мовою і здібності до наукового дослідження.
18 квітня 2019 року на кафедрі філології та лінгводидактики відбулася Міжнародна олімпіада з російської мови як іноземної. У заході взяли участь 13 студентів-початківців з 5 країн світу (Марокко, Китаю, Монголії, Камеруну та Сирії).
Студенти продемонстрували достатньо високий рівень підготовки під час виконання контролюючих завдань із різних видів мовленнєвої діяльності.
Переможцями Олімпіади стали:
1 місце – Сана Схаірі із Марокко (група Т-3, старший викладач Доценко Т.Г.)
2 місце – Туєв Церенпунцаг із Монголії (група Т-1, старший викладач Бондаренко Л.М.)
3 місце – Уалі Аюб та Усалах Халід із Марокко (група М-1, старший викладач Гура В.О.)
В межах конференції ЗАПЛАНОВАНО РОБОТУ ТАКИХ СЕКЦІЙ:
1. Історико-культурологічні дисципліни: новітній зміст для формування ціннісних проукраїнських поглядів.
2. Інноваційні технології ефективного навчання фахової мови в технічних закладах вищої освіти.
3. Поєднання новітніх і традиційних методів навчання у мовній підготовці освітніх мігрантів на початковому етапі навчання.
4. Психолого-педагогічні засади організації навчального процесу: питання адаптації та інтеграції іноземних студентів у освітній простір ЗВО.
Приєднуйтесь до нашої роботи за покликанням у Zoom:
Захід розпочинається 18.04.2024 р., у четвер, о 10.00 (за київським часом)
On April 4, 2019, an international scientific and practical conference of foreign students «The Language Personality and Culture in the Modern Information Space» was held. This year the Internet has become the main topic of the conference. We live in the modern world of rapid development of digital technologies and the incredible flow of information through the Internet. Modern youth, students belonging to the so called Z generation, were born in a digital age, so they do not imagine life without internet and gadgets. Interesting is the fact that the date of the conference coincided with the date of the International Day of the Internet: 4.04 reminds of the 404 error (page not found), which is the most common mistake in the site on the Internet...
At the end of winter, at the Department of Philology and Linguodidactics of KhNAHU, it became a good tradition to gather colleagues, interestedresearches, and just old friends to discuss important issues of language training of foreign students. Of course, we are talking about the annual international scientific and methodological seminar "Modern technologies in teaching languages to foreign students", which this time took place on February, 28 – March, 1, 2019 in Kharkiv National Automobile and Highway University...
The concert took place on December 20th, with New Year and Christmas preparations in full swing, and this time united and introduced not only the group of foreigners studying at the preparatory department of the faculty, but also their fellow students, the students of the basic faculties of KHNAHU, and their teachers...
In Kharkov traditionally a conference autumn began with Kharkov National Automobile and Highway University. There the conference "Problems and prospects of international studentstraining" was organized and took place at Foreign CitizensTraining Department on October 11, 2018.
The purpose of the conference was to discuss the current issues and prospects of developing methodology ofinternational students’language training, to exchange experience in applying of various teaching technologies, as well as attracting students to traditional and distance learning in higher education institutions...