(до списку додані статті, які були отримані авторами у цей період
та не фігурували у звіті за 2015 рік)
СТАТТІ ВАК
1. Писаревська К.В. Вплив творчого середовища на поетику Анатолія Перерви // Науковий вісник Миколаївського Національного університету імені В.О. Сухомлинського. Збірник праць. Філологічні науки (літературознавство). №17. - 2016. - С.191-197.
2. Писаревська К.В. Репрезентація образу дощу в поезії Анатолія Перерви // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Філологічні науки:(зб. наук. ст.)/(гол. Ред.. В.А. Зарва). - Бердянськ:ФОП Ткачук О.В., 2016. - Вип. Х. - С.167-175.
3. Haidei K.I., Orobinska M.V. Speaking club as the method of speaking skills improving. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки Збірник наукових праць. Випуск 30 - Харків 2017- с. 24-33.
4. Ушакова Н.В. Лінгвістичні характеристики наукової лекції як основа навчання аудіювання. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі (міжпредметні зв'язки) . Наукові дослідження. досвід. Пошуки. // Збірник наукових праць. - Харків: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2016. - Випуск № 29. - С. 135 – 147.
СТАТТІ ПО УКРАЇНІ
1. Доценко Т.Г. Проблемы усвоения темы «Приставочные глаголы движения» иностранными студентами на начальном этапе обучения// Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.188-193.
1. Малихіна Ю.О. Організація самостійної роботи студентів з новим лексичним матеріалом на уроках української (російської) мови як іноземної // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.84-88
2. Гайдей Е.И., Оробинская М.В. Разговорный клуб как форма развития речевых навыков на начальном этапе обучения РКИ // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.178-182.
1. Бондаренко Л.М. Национальная культура как фактор мотивацииизученияиностранными студентами языкастраныобучения. // Гуманітарні проблеми вищої освіти: зб. Наук. Пр. - Харків: "Міськдрук",2016. - Вип.7. -С.25-42.
1. Артьомова О. І., Іванова В.А., Незовибатько О.В.Особливості оптимізації навчального процесу при навчанні РМІ на початковому етапі // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.15-21
2. Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л.Обучениеустноймонологической речи на основелогико-смысловых схем текста // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С. 25-29
4. Гайдей Е.И. Использованиеквеставовнеаудиторнойработе при обучениирусскомуязыкукакиностранному на начальномэтапе. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.58-63
9. Малыхина Ю.А. Особенностиработы с лексикой на уроках украинскогоязыкакакиностранного // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С. 156-161
12. Попова А.И.Экраннаяпрезентация лексики на занятиях по РКИ: механизмывосприятия и запоминания. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.219-224
14. Ушакова Н.В.К вопросу об обученииаудированиютекстанаучного стиля речи. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.313-319
1. Артьомова О.І., Іванова В.О., Незовибатько О.В. Використання текстів за спеціальністю на уроках РМІ початкового етапу навчання // Проблеми викладання російської наукової лексики студентам-іноземцяи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (30-31 березня 2017р.). - Харків: Вид. Рожко С.Г., 2017. - С.3-8
2. Солодова Л.Є. Словотворення як один з аспектів навчання наукового стилю мовлення на підготовчому факультеті // Проблеми викладання російської наукової лексики студентам-іноземцяи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (30-31 березня 2017р.). - Харків: Вид. Рожко С.Г., 2017. - С.18-22
1. Опришко Н.О. До питання створення навчального посібника з української мови як іноземної для студентів початкового етапу навчання ФПІГ ХНАДУ. // Актуальні питання мовної підготовки іноземних студентів у сучасному полікультурному середовищі6 матеріали міжнар. Наук.-метод. Семінару, м. Харків, 17 травня 2017р. - Харків: ХНАДУ, 2017. - С.73-77.
2. Солодова Л.Є. К вопросу об организациисамостоятельнойработыиностранныхстудентов на подготовительномфакультете. // Актуальні питання мовної підготовки іноземних студентів у сучасному полікультурному середовищі6 матеріали міжнар. Наук.-метод. Семінару, м. Харків, 17 травня 2017р. - Харків: ХНАДУ, 2017. - С.94-98.
СТАТТІ У ДАЛЕКОМУ ЗАРУБІЖЖІ
1. Pisarevskaya O. V. CоmicinthepoetryofAnatolyPererva. // Nowoczesnaedukacja: filozofia, innowacja; doświadczenie” (Польща). WSIiU i CEASC. –С.24-31.
2. Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л. «Интервью» в системеобучения усному общению // Русскийязык в мировом и культурномпространствеЕвропы и мира: Человек. Сознание. Коммуникация. Интернет. МатериалыVIIМеждународной научной конференции. – T. II. – Варшава, Из-во Варшавского университета, 2017. – С.326-330.
ТЕЗИ
1. Безкоровайная Л.С. Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л. Развитиеречевойактивности на начальномэтапеобучения студентов-иностранцев // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С. 12-15.
2. Безкоровайная Л.С.Актуальные проблемы обучения научной речи на этапе предвузовской подготовки // «Лингвокультурологическая парадигма в процессе обучения русскому и украинскому языкам в вузе и школе»: Материалы международного научно-методического семинара. - С.4-7
1. Копиткова Т.Г. Оволодіння навичками діалогічного спілкування іноземних студентів в навчально-професійній сфері // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.68-71.
1. Штыленко В.Е., Безкоровайная Л.С., Штыленко Е.Л. Учёт национального культурно-страноведческого опыта при развитии речевых навыков и умений // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.18-21.
1. Штыленко Е.Л., Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е. Обучениеписьменной речи иностранныхстудентов: этапыформирования умений и навыков // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.15-18.
1. Артемова О.И., Иванова В.А., Незовибатько О.В.К вопросу об адаптациистудентов-иностранцев // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С. 286-288.
1. Бондаренко Л.М. Термінологічне забезпечення навчання російської мови як іноземної в умовах білінгвістичного мовного простору // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.27-29
1. Гура В.О. Лексика з національно-культурним компонентом семантики як основа для формування лінгвокраїнознавчої компетенції іноземних студентів-початківців // Південь України у вітчизняній та європейській історії: матеріали 3 Міжнародної науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016р., м. Одеса) ред. Кол.: Цубенко В.Л.(гол.ред.), Хмарський В.М. (заст. Гол. Ред.) . - Одеса: Астропринт, 2016. - с.439-442.
2. Гура В.О. Мовні та мовленнєві граматичні навички: специфіка формування та функціонування // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.42-44.
1. Иванова В.А., Артёмова О.И., Незовибатько О.В. Использование мультипликационных фильмов на начальном этапе обучения русскому языку // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.163-166.
2. Кальниченко Н.М. Функціональний підхід до навчання російської/української мови як іноземної з використанням елементів перекладу // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.195-198.
1. Ковалёва Г.М. Песня – лучшее фонетическое упражнение по обучению произношению и корректировке труднопроизносимых звуков у иностранных студентов на начальном этапе обучения // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.198-200.
2. Попова А.І. Дидактичний потенціал візуалізації навчальної інформації на уроках РМІ засобами SMARTboard // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.239-242.
1. Солодова Л.Е. Использование игр при формировании фонетических навыков и умений на занятиях по русскому языку // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.124-127.
1. Тараненко В.В. К вопросу о методике комментирования текста в иностранной аудитории с помощью средств SMARTboard // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.252-254.
1. Ушакова Н.В. Жанровые особенности лекции как вида учебной деятельности иностранных студентов // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.261-263.
2. Оробинская М.В. Использование игрового метода для повышения уровня коммуникативной адаптации студентов-иностранцев на начальном этапе обучения русскому языку // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.231-234.
2. OlenaSharapova, ViktoriaNadeina. Mainfactorsinfluencingtheacquisitionofasecondlanguageasapartofeducationalprocess. // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.157-160.
5. Писаревська К.В. Аналіз мовленнєвих та екстралінгвістичних засобів сучасної української байки // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.108-111.
1. Гайдей Е.И. Семантическое поле в линвокультурологическойинтерпретации: антропоцентрический аспект // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Х.: ХНАДУ, 6-7 жовтня 2016. – С.34-37
1. Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л. Лексический аспект учебно-профессиональнойадаптациииностранныхстудентов // Інновації та традиції у мовній підготовці іноземних студентів: тези доповідей міжнародного науково-практичного семінару. – Х. : ХНУБА, 15 грудня 2016 р. – С.13-15.
2. Опрышко Н.А. Методика электронноготестирования при изучении лексики русскогоязыкакакиностранного на начальномэтапе. // Інновації та традиції у мовній підготовці іноземних студентів: тези доповідей міжнародного науково-практичного семінару. – Х. : ХНУБА, 15 грудня 2016 р. – С.123-126.
3. Тараненко В.В. Особенностиорганизациикомментированноготекста на экранеSMARTboard. // Інновації та традиції у мовній підготовці іноземних студентів: тези доповідей міжнародного науково-практичного семінару. – Х. : ХНУБА, 15 грудня 2016 р. – С.164-166.
1. Н.М.Кальниченко. До російсько-українського діалогу: художній переклад 1917-1956 рр. // Матеріали XVI науковоїконференції "Каразинські читання. Людина.Мова.Комунікація."3.02.2017. -Харків. ХНУ ім. Каразіна - с. 68-71
1.Бондаренко В.В., Бондаренко Л.М. Формування соціальної компетентності в іноземних студентів технічних ВНЗ. // Всеукраїнська науково-методична конференція "Аспекти формування освітньої діяльності у вищих учбових закладах на території України, 23 березня, 2017р. - С.66-67
3. Бондаренко Л.М. Особливості процесу адаптації іноземних студентів до навчання у ВНЗ України // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.40-42
5. Гура В.А.Организацияучебногоматериала в сборникеадаптационныхтестов для иностранныхстудентовподготовительногофакультета. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.70-72
6. Доценко Т.Г.К вопросу об использованиилексико-грамматическихпрезентаций по теме «Глаголыдвижения» на занятиях по РКИ на начальномэтапеобученияиностранныхстудентов. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.76-79
7. Кальниченко Н.М.Орієнтація навчальної програми на компетентності студента. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.107-110
8. KopytkovaT.G.Ontheissueofnewlearningtechnologiesinteachinglanguagestoforeignstudents. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.128-130
10. Опришко Н.О.Зміст факультативного курсу української мови для іноземних студентів підготовчого відділення: лексичний аспект. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.201-204
11. Оробинская М.В.Использованиедискуссионно-игрового метода для развитияразговорныхнавыковстудентов (на примереигры «Мафия»). // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.204-207
13. Тараненко В.В.Игровыеформыобучения РКИ с использованиемSMARTboard. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.301-303
1. БезкоровайнаЛ.С., Штиленко В.Є., Штиленко О.Л. Використання навчального комплексу "Глобус" для організації самостійної роботи студентів початкового етапу навчання. // Актуальні питання мовної підготовки іноземних студентів у сучасному полікультурному середовищі6 матеріали міжнар. Наук.-метод. Семінару, м. Харків, 17 травня 2017р. - Харків: ХНАДУ, 2017. - С.6-9
1. Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е, Штыленко Е.Л. Логико-смысловая структура сюжетного текста в обученииустной речи. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки: Тези XXI Міжнароднщї науково-практичної конференції. 1 -2 червня 2017 року. - Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - С. 8-10.
2. Бондаренко В.В., Бондаренко Л. М. Формування навичок комунікативно-мовленнєвої діяльності іноземних студентів у навчальному процесі. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки: Тези XXI Міжнароднщї науково-практичної конференції. 1 -2 червня 2017 року. - Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - С.15-17.
3. Гура В.О. Про раціональну мінімізацію мовного матеріалу для навчання наукового стилю мовлення іноземних студентів-початківців. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки: Тези XXI Міжнароднщї науково-практичної конференції. 1 -2 червня 2017 року. - Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - С.36-38.
4. Малихіна Ю.О. Знайомство з українською культурою як чинник готовності студентів-іноземців до міжкультурної комунікації. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки: Тези XXI Міжнароднщї науково-практичної конференції. 1 -2 червня 2017 року. - Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - С.70-72.
5. Штыленко В.Е. Коммуникативно-сильныеодиночныепредложения в учебномнаучномтексте. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки: Тези XXI Міжнароднщї науково-практичної конференції. 1 -2 червня 2017 року. - Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - С.102-104.
КОНФЕРЕНЦІЇ (проведені)
1. Міжнародна науково-практична конференція «Проблемы и перспективыподготовкииностранныхстудентов» (6-7 жовтня 2016 р.)
2. Всеукраїнський науково-методичний семінар (із міжнародною участю) «Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам» (16 лютого 2017 р.)
3. Международнаянаучно-практическаястуденческаяконференция "Проблемы и перспективыакадемическойадаптациииностранныхстудентов" г. Харьков, 11 апреля2017 г.
4. Міжнародна наукова конференція «Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: міжпредметні зв’язки» (1-2 червня 2017 р.). - сумісно із ХНУ ім.В.Н.Каразіна
КОНФЕРЕНЦІЇ УКРАЇНА/СНД :
1. Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів», ХНАДУ, 6-7 жовтня
Доповіді:
- К вопросу об адаптациистудентов-иностранцев, Артемова О.И., Иванова В.А., Незовибатько О.В.
- Развитие речевой активности на начальном этапе обучения студентов-иностранцев - Безкоровайная Л.С. Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л.
- Обучение письменной речи иностранных студентов: этапы формирования умений и навыков - Безкоровайная Л.С. Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л.
- Учёт национального культурно-страноведческого опыта при развитии речевых навыков и умений - Безкоровайная Л.С. Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л.
- Семантическое поле в линвокультурологическойинтерпретации: антропоцентрический аспект - Гайдей Е.И.
- Термінологічне забезпечення навчання російської мови як іноземної в умовах білінгвістичного мовного простору - Бондаренко Л.М.
- Мовні та мовленнєві граматичні навички: специфіка формування та функціонування - Гура В.О.
- Оволодіння навичками діалогічного спілкування іноземних студентів в навчально-професійній сфері - Копиткова Т.Г.
- Організація самостійної роботи студентів з новим лексичним матеріалом на уроках української (російської) мови як іноземної - Малихіна Ю.О.
- Аналіз мовленнєвих та екстралінгвістичних засобів сучасної української байки - Писаревська К.В.
- Использование игр при формировании фонетических навыков и умений на занятиях по русскому языку - Солодова Л.Е.
- Mainfactorsinfluencingtheacquisitionofasecondlanguageasapartofeducationalprocess. OlenaSharapova, ViktoriaNadeina.
- Разговорный клуб как форма развития речевых навыков на начальном этапе обучения РКИ - Гайдей Е.И., Оробинская М.В.
- Проблемы усвоения темы «Приставочные глаголы движения» иностранными студентами на начальном этапе обучения -Доценко Т.Г.
- Функціональний підхід до навчання російської/української мови як іноземної з використанням елементів перекладу - Кальниченко Н.М.
- Песня – лучшее фонетическое упражнение по обучению произношению и корректировке труднопроизносимых звуков у иностранных студентов на начальном этапе обучения - Ковалёва Г.М.
- Использование игрового метода для повышения уровня коммуникативной адаптации студентов-иностранцев на начальном этапе обучения русскому языку - Оробинская М.В
- Дидактичний потенціал візуалізації навчальної інформації на уроках РМІ засобами SMARTboard - Попова А.І.
- К вопросу о методике комментирования текста в иностранной аудитории с помощью средств SMARTboard - Тараненко В.В.
- Жанровые особенности лекции как вида учебной деятельности иностранных студентов - Ушакова Н.В.
- Использование мультипликационных фильмов на начальном этапе обучения русскому языку - Артёмова О.И., Иванова В.А., Незовибатько О.В.
2. Міжнародний науково-практичний семінар «Інновації і традиції у мовній підготовці іноземних студентів» (Харків, ХДТУБА, 15.12.2016):
Доповіді:
- Лексический аспект учебно-профессиональной адаптации студентов – Л.С.Безкоровайная, В.Е.Штыленко, Е.Л. Штыленко;
- Методика электронного тестирования при идзучении русского языка как иностранного на начальном этапе – Н.А. Опрышко;
- Активізація пізнавальної діяльності іноземних студентів підготовчого факультету в навчально-виховному процесі – Л.Є.Солодова;
- Особенности организации комментированного текста на экране SMARTboard – В.В.Тараненко.
3. XVI наукова конференція "Каразинські читання. Людина.Мова.Комунікація." ("3.02.2017. -Харків. ХНУ ім. Каразіна).
Доповідь: До російсько-українського діалогу: художній переклад 1917-1956 рр. – Н.М.Кальниченко
4. Всеукраїнський науково-методичний семінар (із міжнародною участю) «Новітні технології у викладанні мов студентам-іноземцям» (16 лютого 2017 р.)
Доповіді:
- Особливості оптимізації навчального процесу при навчанні РМІ на початковому етапі - Артьомова О. І., Іванова В.А., Незовибатько О.В.
- Обучениеустноймонологической речи на основелогико-смысловых схем текста - Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л.
- Особливості процесу адаптації іноземних студентів до навчання у ВНЗ України (Бондаренко Л.М.)
- Использованиеквеставовнеаудиторнойработе при обучениирусскомуязыкукакиностранному на начальномэтапе - Гайдей Е.И.
- Организацияучебногоматериала в сборникеадаптационныхтестов для иностранныхстудентовподготовительногофакультета - Гура В.А.
- К вопросу об использованиилексико-грамматическихпрезентаций по теме «Глаголыдвижения» на занятиях по РКИ на начальномэтапеобученияиностранныхстудентов - Доценко Т.Г.
- Орієнтація навчальної програми на компетентності студента - Кальниченко Н.М.
- Ontheissueofnewlearningtechnologiesinteachinglanguagestoforeignstudents - Kopytkova T.G.
- Зміст факультативного курсу української мови для іноземних студентів підготовчого відділення: лексичний аспект - Опришко Н.О.
- Использованиедискуссионно-игрового метода для развитияразговорныхнавыковстудентов (на примереигры «Мафия») - Оробинская М.В.
- Экраннаяпрезентация лексики на занятиях по РКИ: механизмывосприятия и запоминания - Попова А.И.
- Игровыеформыобучения РКИ с использованиемSMARTboard. - Тараненко В.В.
- К вопросу об обученииаудированиютекстанаучного стиля речи. - Ушакова Н.В.
5. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «СТРАТЕГІЇ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В МОВНІЙ ОСВІТІ СУЧАСНОГО ВНЗ» 21 березня 2017 року Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Доповідь: Creation of artificial languages surrounding - Оробінська М.В.
6. Науково-методична конференція "Особливості викладання фахових дисциплін технічних спеціальностей - виклики часу та перспективи.21 березня 2017р."
Доповідь: Формування соціальної компетентності в іноземних студентів технічних ВНЗ - Бондаренко В.В., Бондаренко Л.М.
7. Всеукраїнська науково-методична конференція "Аспекти формування освітньої діяльності у вищих учбових закладах на території України, 23 березня, 2017р.
Доповідь: Формування соціальної компетентності в іноземних студентів технічних ВНЗ. - Бондаренко В.В., Бондаренко Л.М.
8. Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми викладання російської наукової лексики студентам-іноземцям" (Національний фармацевтичний університет, 30-31 березня 2017р.)
Доповіді:
- Використання текстів за спеціальністю на уроках РМІ початкового етапу навчання - Артьомова О.І., Іванова В.О., Незовибатько О.В.
- Словотворення як один з аспектів навчання наукового стилю мовлення на підготовчому факультеті – Солодова Л.Є.
9. Науково-методична та науково-технічна конференція ХНАДУ (11 травня 2017 р.)
Доповіді:
- Забезпечення організації самостійної роботи студентів з використання навчального комплексу з російської мови– Безкоровайна Л. С.
- Щодо питання викладання наукового стилю мовлення - Копиткова Т. Г.
- Навчання діалогічному і монологічному мовленню студентів-іноземців на початковому етапі - Штиленко В.Є.
- Врахування специфіки контингенту іноземних студентів у процесі навчання на початковому етапі - Штиленко О.Л.
- Деякі особливості тренувальних вправ для навчання граматиці наукового мовлення іноземних-студентів початківців - Гура В.О.
- Класифікація і рівні проблем у методиці викладання РМІ в Україні - Бондаренко Л.М.
- Специфіка системи російської мови на заняттях з музичної фонетики - Ковальова Г.М.
- Навчання фонетиці на початковому етапі - Солодова Л.Є.
- Модель формування вмінь логіко-смислового аналізу навчального аудіо тексту - Ушакова Н.В.
- Щодо питання створення підручника з української мови для факультативного курсу - Опришко Н. О.
- Компетентісний підхід в організації підготовки іноземних студентів. -Шарапова О.В.
- Організація самостійної роботи студентів з новим лексичним матеріалів на заняттях з української (російської) мов як іноземних. - Малихіна Ю.О.
- Використання ігрового методу для підвищення рівня комунікативної адаптації студентів-іноземців на початковому етапі навчання - Оробінська М.В.
- Комічне у поезії А.Перерви - Писаревська К.В.
- Навчальні можливості гри на початковому етапі. - Гайдей К.І.
- Щодо питання використання середовища Smartboard у роботі з текстом - Тараненко В.В.
- Візуалізація комунікативного мінімуму як засіб формування мовних навичок. - Попова А.І.
-Проблеми засвоєння теми «Дієслова руху» іноземними студентами початкового етапу навчання - Доценко Т.Г.
- Використання відеоматеріалів на початковому етапі вивчення РМІ - Кальниченко Н.М.
-Щодо питання створення дистанційного курсу РМІ для студентів-іноземців - Артьомова О.І.
-Впровадження дистанційного навчання на початковому етапі викладання РМІ - Іванова В.О.
-Використання елементів дистанційного навчання при вивченні наукового стилю мовлення - Незовибатько О.В.
10. Міжнародний науково-методичний семінар «Актуальні питання мовної підготовки іноземних студентів у сучасному полікультурному середовищі» (17 травня, Харків, ХНАДУ)
Доповіді:
- Використання навчального комплексу "Глобус" для організації самостійної роботи студентів початкового етапу навчання - БезкоровайнаЛ.С., Штиленко В.Є., Штиленко О.Л.
- До питання створення навчального посібника з української мови як іноземної для студентів початкового етапу навчання ФПІГ ХНАДУ – Опришко Н.О.
- К вопросу об организациисамостоятельнойработыиностранныхстудентов на подготовительномфакультете. – Солодова Л.Є.
11. Всеукраїнська науково-практична інтерент-конференція "Парадігма сучасної освіти XXI століття". Кам'янець-Подільський національний університет. 17-18 травня 2017 року
Доповідь: Комічне в поезії Анатолія Перерви - Писаревська О.В.
12. XXI Міжнародна науково-практична конференція "Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки" 1-2 червня 2017р. Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
Доповіді:
- Логико-смысловая структура сюжетного текста в обученииустной речи - Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е, Штыленко Е.Л.
- Формування навичок комунікативно-мовленнєвої діяльності іноземних студентів у навчальному процесі - Бондаренко В.В., Бондаренко Л. М.
- Про раціональну мінімізацію мовного матеріалу для навчання наукового стилю мовлення іноземних студентів-початківців - Гура В.О.
- Знайомство з українською культурою як чинник готовності студентів-іноземців до міжкультурної комунікації - Малихіна Ю.О.
- Коммуникативно-сильныеодиночныепредложения в учебномнаучномтексте - Штыленко В.Е.
- SpeakingClubastheMethodofSpeakingSkillsImproving - Haidei K., Orobinska M.
КОНФЕРЕНЦІЇ ДАЛЕКЕ ЗАРУБІЖЖЯ
1.VIMiędzynarodowakonferencjanaukowazcyklu «Słowo z perspectywy językoznawcyi tłumacza (Gdańsk, 21.10.2016)
Доповідь: «Фразеологизмкакинструментактивизацииречевойдеятельностииностранныхстудентов (на материалерусскогоязыкакакиностранного)» -Бондаренко Л.М.
МОНОГРАФІЇ
1. Оробинская М.В. С. Есенин и его окружение: А. Мариенгоф - Н. Клюев - С Клычков. Сопоставительный анализ лексики./Под ред И.И. Степанченко: коллективная монография. - Х.: Издатель Иванченко И.С., 2016. - 240с.
2. Бондаренко В.В., Бондаренко Л.Н., Безкоровайная Л. С., Штыленко В. Е.,
Штыленко Е.Л., Ушакова Н.В. Академическая адаптація образовательных мигрантов в стране обучения: монография [под ред. Н. И. Ушаковой]. – Х.:
ХНУ имени В. Н. Каразина, 2017. – 248 с.
НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ
Иванова В.А., Незовибатько О.В., Артёмова О.И. Учебное пособие по научному стилю речи для иностранных студентов начального этапа обучения (для самостоятельной работы студентов гуманітарного профиля). - Харьков: ХНАДУ, 2016. – 139 с.
ВИКЛАДАЧІ І СТУДЕНТИ!!!!!!
СТАТТІ (white) TEZY (yellow)
Університети-лідери у світовомуосвітньомупроцесі, або де здобутиакадемічнууніверситетськуосвіту | Ель БагниСамия (Марокко), Л.С. Безкоровайна | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.4-8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Система образования Ирана | ФахериТехрани Анита (Иран), Е.Л. Штыленко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.12-15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Высшее образование в Монголии | ГанбатНамуунгерэл (Монголия),Л.Н. Бондаренко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.15-18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
О системе высшего образования в Марокко | Силфи Ибрагим (Марокко), Н.Н. Кальниченко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.18-20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Личность преподавателя в учебном и воспитательном процессе в вузе | Лагру Амин (Марокко), В. Е. Штыленко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.22-27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Приметы и суеверия в студенческой среде | Госни Исмаил (Марокко), В. Е. Штыленко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.30-34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
История экономического развития Марокко | Эль Махбуб Али (Марокко), Л.Н. Бондаренко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.34-37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Марокканский базар как зеркало Марокко | Аль Малхи Исмаил (Марокко), О.И. Артёмова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.37-40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Фермерство в Марокко | АитБихи Мохаммед (Марокко), Н.Н. Кальниченко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.40-43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
COP-22 в Марракеше: шаги Марокко в мировой экологической политике | БузикиАлае (Марокко), Е.И. Гайдей | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.43-46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Национальные праздники современного Туркменистана | ГошаевАшикходжа (Туркменистан) , В.А. Гура | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.46-48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДревняяБизерта вчера и сегодня | Билел Бен Гара (Тунис), В.А. Гура | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.48-49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Национально-культурный аспект персидских народных сказок | НегарСейеди (Иран), Л.С. Безкоровайная | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.49-61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тбуріда – фольклорний фестиваль кінноїмайстерності в Марокко | БелоунсіФадуа (Марокко), В.О.Іванова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.61-63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Национальные традиции музыкальной культуры в странах западного побережья Африки | Луи Оноре Зогбелему (Гвинея), Н.Н. Кальниченко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.63-65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гендерное равноправие в бизнесе Китая | МаСян (Китай), Н.Н. Кальниченко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.65-70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Туризм у Марокко | Бай Ес-Саадіа (Марокко), Т.Г. Копиткова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.70-72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стратегии развития транспортной системы Вьетнама | НгоЧи Дат (Вьетнам), Ю.А. Малыхина | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.76-79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Посмішка як засібневербальногоспілкування | МбаДахабуІдрісс (Камерун), О.В. Незовибатько | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.79-82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Невербальнізасобикомунікації в процесіспілкуванняпредставниківрізних культур | БуаішаАшраф (Марокко), О.В. Незовибатько | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.82-85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Архитектура мусульманского мира: основные элементы и архитектурные формы | Сахихи Басма (Марокко), Н.А. Опрышко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.85-88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Семейное право в Коране | ТузаниБадр (Марокко), М.В. Оробинская | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.88-91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Григорий Сковорода – педагог, философ, поэт | Шаба Фатима Эззахра (Марокко), Л.Е. Солодова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.91-93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адресная система Монголии | ДорлигЭрдене (Монголия), В.В. Тараненко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.98-101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Транспортная инфраструктура Марокко как важная составляющая развития туризма | Эль Отмани Мохаммед (Марокко),В.В. Тараненко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.101-104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Традиционная китайская еда | Ли Цзялинь (Китай), Н.В. Ушакова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.112-114 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Неповторимая Ужда: история и современность | БуананАйша (Марокко), Н.В. Ушакова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.114-116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Традиционная архитектура городского пространства в Марокко | Эль УалиТарик (Марокко), М.В. Оробинская | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.116-118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рукопожатие как невербальное средство общения | АфриОссама (Марокко), доцент Е. Л. Штыленко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.118-121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Философия тхэквондо как вида боевого искусства | Эль ГузиШеймаа (Марокко), Н.Н. Кальниченко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.121-124 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Порівняльнийаналізідіомросійської та французькоїмов | Буя Аюб (Марокко), О.І. Артьомова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.124-127 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Языковая ситуация в Демократической Республике Конго | Ушинди ДонДю Вин (Конго), Е.И. Гайдей | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.127-130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Приемы запоминания иностранной орфографии | Ахмад Абу Аль-Нур (Иордания), Е.И. Гайдей | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.130-133 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Отражение аксиологических принципов в фольклоре туркменского народа | РовшеновКувват (Туркменистан), В.А. Гура | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.133-135 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тюркизмы в русском и украинском языках | ГунгорКадир (Турция), Т.Г. Доценко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.139-142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Особенности порядка слов в английском, французском и русском языках | Рамуши Реда (Марокко), Н.А. Опрышко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.142-146 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ОсобливостімовиІнтернет-спілкування | Ель МамуніЯссір (Марокко), Н.О. Опришко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.150-153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Амазигский язык как диалект народов Северной Африки | БугуффаЗакария (Марокко), М.В. Оробинская | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.153-156 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Редупликация в русском языке | АссуелШуаиб (Марокко), А.И. Попова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.156-158 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Эпонимы в медицинской терминологии | Бен АбдерразекКаутар (Марокко), А.И. Попова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.159-162 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Из истории марокканской поэзии | АламАбделмалек (Марокко), Л.Е. Солодова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.162-165 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Языки Франции | Дума Анасс (Франция), Е.В. Шарапова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.165-168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мультилингвизм в Марокко как социолингвистический феномен | АуинтиМанал (Марокко), Е.В. Шарапова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.168-171 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Магіякольору в українській та арабській культурах | АршiяКхадем (Iран), В.О.Іванова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.57-60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Великий персидский поэт, философ, учёный Омар Хайям | Ария ДжарбанМохаммадХассан (Иран), Т.Г. Доценко | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.52-57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна кухня Туреччини | ЕкізБушра (Туреччина), Т.Г. Копиткова | Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.67-69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕЗИ