(до списку додані статті, які були отримані авторами у цей період
та не фігурували у звіті за 2016 рік)
Безкоровайна Л.С
1. Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л. Обучение устной монологической речи на основелогико-смысловых схем текста // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С. 25-29
2. Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л. «Интервью» в системеобучения усному общению // Русскийязык в мировом и культурномпространствеЕвропы и мира: Человек. Сознание. Коммуникация. Интернет. МатериалыVIIМеждународной научной конференции. – T. II. – Варшава, Из-во Варшавского университета, 2017. – С.326-330.
3. БезкоровайнаЛ.С., Штиленко О.Л., Штиленко В.Є. Забезпечення єдиного мовного режиму в навчальному процесі на початковому етапі навчання // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 268-272.
Копиткова Т.Г.
1. KopytkovaT.G.Ontheissueofnewlearningtechnologiesinteachinglanguagestoforeignstudents. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.128-130
2. Kopytkova T.G. Foreignstudentstraininginthescientificlanguageattheinitialstage//Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 244-248
Штиленко В.Є.
1. Штыленко В.Е., Безкоровайная Л.С., Штыленко Е.Л. Лексический аспект учебно-профессиональнойадаптациииностранныхстудентов // Інновації та традиції у мовній підготовці іноземних студентів: тези доповідей міжнародного науково-практичного семінару. – Х. : ХНУБА, 15 грудня 2016 р. – С.13-15.
2. Штыленко В.Е. Коммуникативно-сильныеодиночныепредложения в учебномнаучномтексте. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки: Тези XXI Міжнароднщї науково-практичної конференції. 1 -2 червня 2017 року. - Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - С.102-104.
Штиленко О. Л.
1. Штиленко О.Л., БезкоровайнаЛ.С., Штиленко В.Є. Використання навчального комплексу "Глобус" для організації самостійної роботи студентів початкового етапу навчання. // Актуальні питання мовної підготовки іноземних студентів у сучасному полікультурному середовищі6 матеріали міжнар. Наук.-метод. Семінару, м. Харків, 17 травня 2017р. - Харків: ХНАДУ, 2017. - С.6-9.
1. Штыленко Е.Л., Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е. Логико-смысловая структура сюжетного текста в обученииустной речи. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки: Тези XXI Міжнароднщї науково-практичної конференції. 1 -2 червня 2017 року. - Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - С. 8-10.
Опришко Н.О.
1. Опришко Н.О. До питання створення навчального посібника з української мови як іноземної для студентів початкового етапу навчання ФПІГ ХНАДУ. // Актуальні питання мовної підготовки іноземних студентів у сучасному полікультурному середовищі6 матеріали міжнар. Наук.-метод. Семінару, м. Харків, 17 травня 2017р. - Харків: ХНАДУ, 2017. - С.73-77.
2. Опрышко Н.А. Методика электронноготестирования при изучении лексики русскогоязыкакакиностранного на начальномэтапе. // Інновації та традиції у мовній підготовці іноземних студентів: тези доповідей міжнародного науково-практичного семінару. – Х. : ХНУБА, 15 грудня 2016 р. – С.123-126.
3. Опришко Н.О. Зміст факультативного курсу української мови для іноземних студентів підготовчого відділення: лексичний аспект. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С. 201-204.
Шарапова О.В.
1. Шарапова О.В. Підготовка іноземних студентів у контексті концепції навчання протягом життя // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 393-396
Артьомова О.І.
1.Артьомова О. І., Іванова В.А., Незовибатько О.В.Особливості оптимізації навчального процесу при навчанні РМІ на початковому етапі // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.15-21.
2. Артьомова О. І., Іванова В.А., Незовибатько О.В. Формування комунікативної компетенції студентів-іноземців на підготовчому факультеті // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 412-415.
Бондаренко Л.М.
1.Бондаренко В.В., Бондаренко Л.М. Формування соціальної компетентності в іноземних студентів технічних ВНЗ. // Всеукраїнська науково-методична конференція "Аспекти формування освітньої діяльності у вищих учбових закладах на території України, 23 березня, 2017р. - С.66-67.
2. Бондаренко Л.М. Особливості процесу адаптації іноземних студентів до навчання у ВНЗ України // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.40-42.
3. Бондаренко В.В., Бондаренко Л. М. Формування навичок комунікативно-мовленнєвої діяльності іноземних студентів у навчальному процесі. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки: Тези XXI Міжнароднщї науково-практичної конференції. 1 -2 червня 2017 року. - Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - С.15-17.
4. Бондаренко Л.М. Соціокультурні аспекти навчання мови іноземних студентів // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Збірник наукових праць. Вип.77. – Харків. – 2017. – С. 30-37.
5. Бондаренко Л.Н., Бондаренко В.В. Фразеологизм как инструмент активизации речевой деятельности иностранных студентов (на материале русского языка как иностранного) // Материалы VIМеждународной научной конференции «Слово в интерпретации языковеда и переводчика». Институт восточнославянской филологии Гданьского университета. – С. 117-124.
6. Бондаренко Л.М. Суб’єктнийпідхід до навчального процесу з точки зору викладання мови іноземним студентам // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 280-283.
Гура В.О.
1. Гура В.А. Организация ученого материала в сборнике адаптационных тестов для иностранных студентов подготовительного факультета. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.70-72.
2. Гура В.О. Про раціональну мінімізацію мовного матеріалу для навчання наукового стилю мовлення іноземних студентів-початківців. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки: Тези XXI Міжнароднщї науково-практичної конференції. 1 -2 червня 2017 року. - Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - С.36-38.
3. Гура В.О.Багаторівневий мовний тест: особливості складання та застосування // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 112-115.
4. Гура В.О. Деякі особливості моделювання структури мовного тесту для масового тестування // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 44-47.
Доценко Т.Г.
1.Доценко Т.Г. К вопросу об использовании лексико-грамматических презентаций по теме «Глаголы движения» на занятиях по РКИ на на чальном этапе обучения иностранных студентов. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.76-79.
2. Доценко Т.Г. О комплексе мультимедийных авторских программ на тему «Глаголы движения» в процессе преподавания РКИ на начальном этапе обучения // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 60-66.
Іванова В.О.
1. Іванова В.О., Артьомова О.І., Незовибатько О.В. Використання текстів за спеціальністю на уроках РМІ початкового етапу навчання // Проблеми викладання російської наукової лексики студентам-іноземцяи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (30-31 березня 2017р.). - Харків: Вид. Рожко С.Г., 2017. - С.3-8.
Кальниченко Н.М.
1. КальниченкоН.М. До російсько-українського діалогу: художній переклад 1917-1956 рр. // Матеріали XVI науковоїконференції "Каразинські читання. Людина. Мова. Комунікація."3.02.2017. -Харків. ХНУ ім. Каразіна - с. 68-71.
2. Кальниченко Н.М.Орієнтація навчальної програми на компетентності студента. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.107-110.
3. Кальниченко Н.М. Контроль процесу навчання російській мові як іноземній з боку студента // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 66-68.
4. Кальниченко Н.Н., Гринченко Е.В. Компетентностный подход к содержанию программ обучения РКИ // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 68-72.
Ковальова Г.М.
1. Ковальова Г.М. Функціональні особливості російської мови при викладання музичної фонетики // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 72-78.
Малихіна Ю.О.
1. Малыхина Ю.А. Особенностиработы с лексикой на уроках украинскогоязыкакакиностранного // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С. 156-161.
2. Малихіна Ю.О. Знайомство з українською культурою як чинник готовності студентів-іноземців до міжкультурної комунікації. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки: Тези XXI Міжнароднщї науково-практичної конференції. 1 -2 червня 2017 року. - Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - С.70-72.
Незовибатько О.В.
1. Незовибатько О.В., Артьомова О.І., Іванова В.О. Щодо створення підручників з російської (української) мови як іноземної // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 265-268
Попова А.І.
1.Попова А.И.Экранная презентация лексики на занятиях по РКИ: механизмывосприятия и запоминания. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.219-224
2. Попова А.И. Поликодовые тексты как дидактическое средство формирования социокультурной компетенции иностранных студентов // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 353-357
Солодова Л.Є.
1. Солодова Л.Є. Словотворення як один з аспектів навчання наукового стилю мовлення на підготовчому факультеті // Проблеми викладання російської наукової лексики студентам-іноземцяи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (30-31 березня 2017р.). - Харків: Вид. Рожко С.Г., 2017. - С.18-22
2. Солодова Л.Є. К вопросу об организации самостоятельной работы иностранных студентов на подготовительном факультете. // Актуальні питання мовної підготовки іноземних студентів у сучасному полікультурному середовищі6 матеріали міжнар. Наук.-метод. Семінару, м. Харків, 17 травня 2017р. - Харків: ХНАДУ, 2017. - С.94-98.
3. Солодова Л.Є. Використання відеоматеріалів в аудиторній і позааудиторній роботі з іноземними студентами // Мова, історія, культура у лінгвокомунікативному просторі (збірник наукових праць). – Випуск 4. – Суми: Сумський університет, 2017. – С. 262-267
4. Солодова Л.Е. Типичные ошибки в речи монгольских студентов при обучении русскому языку // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 168-172
Тараненко В.В.
1. Тараненко В.В. Особенности организации комментированного текста на экране SMARTboard. // Інновації та традиції у мовній підготовці іноземних студентів: тези доповідей міжнародного науково-практичного семінару. – Х. : ХНУБА, 15 грудня 2016 р. – С.164-166.
2. Тараненко В.В. Игровые формы обучения РКИ с использованием SMARTboard. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.301-303.
3. Тараненко В.В. К проблеме структуры комментария учебного художественного текста на уроках РКИ // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 172-175.
Ушакова Н.В.
1. Ушакова Н.В. Лінгвістичні характеристики наукової лекції як основа навчання аудіювання. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі (міжпредметні зв'язки) . Наукові дослідження. досвід. Пошуки. // Збірник наукових праць. - Харків: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2016. - Випуск № 29. - С. 135 – 147.
2. Ушакова Н.В.К вопросу об обученииаудированиютекстанаучного стиля речи. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.313-319.
3. Ушакова Н.В. Специфика речевых упражнений при обучении аудированию на нчальном этапе изучения русского языка как иностранного // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, С. 203-207.
Оробінська М.В.
1.Orobinska M.V., Haidei K.I. Speaking club as the method of speaking skills improving. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки Збірник наукових праць. Випуск 30 - Харків 2017- с. 24-33.
2. Оробинская М.В. Использование дискуссионно-игрового метода для развития разговорных навыков студентов (на примере игры «Мафия»). // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.204-207.
Писаревська К.В.
1. Pisarevskaya O. V. Cоmicinthe poetry of Anatoly Pererva. // Nowoczesnaedukacja: filozofia, innowacja; doświadczenie” (Польща). WSIiU i CEASC. – С.24-31.
Гайдей К.І.
1. Гайдей Е.И. Использование квеста во внеаудиторной работе при обучении руському язику как иностранному на начальном этапе. // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару "Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам". - С.58-63.
Було опубліковано 54 статті та тез у співавторстві зі студентами у ВНЗ України, у тому числі:
1. Ель БагниСамия (Марокко), Л.С. Безкоровайна Університети-лідери у світовому освітньому процесі, або де здобути академічну університетську освіту // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.4-8.
2. Фахери Техрани Анита (Иран), Е.Л. Штыленко Система образования Ирана // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.12-15.
3. ГанбатНамуунгерэл (Монголия),Л.Н. Бондаренко Высшее образование в Монголии // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.15-18.
4. Силфи Ибрагим (Марокко), Н.Н. Кальниченко О системе высшего образования в Марокко // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.18-20.
5. Лагру Амин (Марокко), В. Е. Штыленко Личность преподавателя в учебном и воспитательном процессе в вузе // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.22-27.
6. Госни Исмаил (Марокко), В. Е. Штыленко Приметы и суеверия в студенческой среде // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.30-34
7. Эль Махбуб Али (Марокко), Л.Н. Бондаренко История экономического развития Марокко // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.34-37.
8. Аль Малхи Исмаил (Марокко), О.И. Артёмова Марокканский базар как зеркало Марокко // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.37-40.
9. АитБихи Мохаммед (Марокко), Н.Н. Кальниченко Фермерство в Марокко // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.40-43.
10. Бузики Алае (Марокко), Е.И. Гайдей COP-22 в Марракеше: шаги Марокко в мировой экологической политике // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.43-46.
11. Гошаев Ашикходжа (Туркменистан) , В.А. Гура Национальные праздники современного Туркменистана // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.46-48.
12. Билел Бен Гара (Тунис), В.А. Гура Древняя Бизерта вчера и сегодня // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.48-49.
13. НегарСейеди (Иран), Л.С. Безкоровайная Национально-культурный аспект персидских народных сказок // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.49-61.
14. Белоунсі Фадуа (Марокко), В.О.Іванова Тбуріда – фольклорний фестиваль кінноїмайстерності в Марокко // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.61-63.
15. Луи Оноре Зогбелему (Гвинея), Н.Н. Кальниченко Национальные традиции музыкальной культуры в странах западного побережья Африки // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.63-65.
16. МаСян (Китай), Н.Н. Кальниченко Гендерное равноправие в бизнесе Китая // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.65-70.
17. Бай Ес-Саадіа (Марокко), Т.Г. Копиткова Туризм у Марокко // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.70-72.
18. Нго Чи Дат (Вьетнам), Ю.А. Малыхина Стратегии развития транспортной системы Вьетнама // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.76-79.
19. Мба Дахабу Ідрісс (Камерун), О.В. Незовибатько Посмішка як засіб невербального спілкування // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.79-82.
20. БуаішаАшраф (Марокко), О.В. Незовибатько Невербальні засоби комунікації в процесі спілкування представників різних культур // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.82-85.
21. Сахихи Басма (Марокко), Н.А. Опрышко Архитектура мусульманского мира: основные элементы и архитектурные формы // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.85-88.
22. Тузани Бадр (Марокко), М.В. Оробинская Семейное право в Коране // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.88-91.
23. Шаба Фатима Эззахра (Марокко), Л.Е. Солодова Григорий Сковорода – педагог, философ, поэт // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.91-93.
24. ДорлигЭрдене (Монголия), В.В. Тараненко Адресная система Монголии // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.98-101.
25. Эль Отмани Мохаммед (Марокко),В.В. Тараненко Транспортная инфраструктура Марокко как важная составляющая развития туризма // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.101-104.
26. Ли Цзялинь (Китай), Н.В. Ушакова Традиционная китайская еда // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.112-114.
27. БуананАйша (Марокко), Н.В. Ушакова Неповторимая Ужда: история и современность // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.114-116.
28. Эль УалиТарик (Марокко), М.В. Оробинская Традиционная архитектура городского пространства в Марокко // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.116-118.
29. АфриОссама (Марокко), доцент Е. Л. Штыленко Рукопожатие как невербальное средство общения // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.118-121.
30. Эль Гузи Шеймаа (Марокко), Н.Н. Кальниченко Философия тхэквондо как вида боевого искусства // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.121-124.
31. Буя Аюб (Марокко), О.І. Артьомова Порівняльний аналіз ідіом російської та французької мов // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.124-127.
32. Ушинди ДонДю Вин (Конго), Е.И. Гайдей Языковая ситуация в Демократической Республике Конго // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.127-130.
33. Ахмад Абу Аль-Нур (Иордания), Е.И. Гайдей Приемы запоминания иностранной орфографии // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.130-133.
34. Ровшенов Кувват (Туркменистан), В.А. Гура Отражение аксиологических принципов в фольклоре туркменского народа // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.133-135.
35. ГунгорКадир (Турция), Т.Г. Доценко Тюркизмы в русском и украинском языках // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.139-142.
36. Рамуши Реда (Марокко), Н.А. Опрышко Особенности порядка слов в английском, французском и русском языках // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.142-146.
37. Ель МамуніЯссір (Марокко), Н.О. Опришко Особливості мови Інтернет-спілкування // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.150-153.
38. БугуффаЗакария (Марокко), М.В. Оробинская Амазигский язык как диалект народов Северной Африки // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.153-156.
39. АссуелШуаиб (Марокко), А.И. Попова Редупликация в русском языке // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.156-158.
40. Бен АбдерразекКаутар (Марокко), А.И. Попова Эпонимы в медицинской терминологии // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.159-162.
41. АламАбделмалек (Марокко), Л.Е. Солодова Из истории марокканской поэзии // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.162-165.
42. Дума Анасс (Франция), Е.В. Шарапова Языки Франции // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.165-168.
43. АуинтиМанал (Марокко), Е.В. Шарапова Мультилингвизм в Марокко как социолингвистический феномен // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.168-171.
44. Аршiя Кхадем (Iран), В.О.Іванова Магіякольору в українській та арабській культурах // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.57-60.
45. Ария ДжарбанМохаммадХассан (Иран), Т.Г. Доценко Великий персидский поэт, философ, учёный Омар Хайям // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.52-57.
46. ЕкізБушра (Туреччина), Т.Г. Копиткова Національна кухня Туреччини // Проблемы и перспективы академической адаптации иностранных студентов: материалы международной научно-практической студенческой конференции, г. Харьков, 11 апреля 2017 г. – Харьков: ХНАДУ, 2017. - С.67-69.
47. Ганбат Намуунгерел (Монголія), Л.М.Бондаренко Харьков – «Smartcity» для иностранных студентов // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: Матеріали міжнар. наук.-теор. Конференції студ. Та аспір. 5-6 квітня 2017 року. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017. – С. 473-475.
48. Sahihi Basma (Moroc), Natalya O. Opryshko Female Students from Arabic Countries in Ukrainian Higher Education // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: Матеріали міжнар. наук.-теор. Конференції студ. Та аспір. 5-6 квітня 2017 року. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017. – С.465-466
49. Дума Анасс (Марокко), М.В.Оробинская Программы канадско-украинского молодёжного сотрудничества // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: Матеріали міжнар. наук.-теор. Конференції студ. Та аспір. 5-6 квітня 2017 року. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017. – С.475-477.
50. Ахмед Абу Шаммала (Палестина) Соціально-психологічна адаптація як фактор успішного навчання студентів-іноземців на початковому етапі // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: Матеріали міжнар. наук.-теор. Конференції студ. Та аспір. 5-6 квітня 2017 року. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017. – С.471-473.
51. Абубакар Кулібалі (Гвінея), Л.Є.Солодова Образование в Африканских странах южнее Сахары: достижения и проблемы // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: Матеріали міжнар. наук.-теор. Конференції студ. Та аспір. 5-6 квітня 2017 року. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017. – С.481-482.
52. Араіш Уадіа (Марокко), М.В.Оробінська Образовательные программы Фулбрайта для Украины // Діалог культур як засіб пізнання світу, шлях до взаєморозуміння: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 6 квітня 2017 р. – Харків: ХНУБА, 2017. – С. 10-12.
53. Лабиад Хаула (Марокко), А.І.Попова Латинский язык и его значение для формирования терминосистемы языка науки // Діалог культур як засіб пізнання світу, шлях до взаєморозуміння: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 6 квітня 2017 р. – Харків: ХНУБА, 2017. – С.68-70.
54. Коне Абу (Кот-д’Івуар), А.І.Попова Топонимы в этимологической истории названий химических элементов // Діалог культур як засіб пізнання світу, шлях до взаєморозуміння: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 6 квітня 2017 р. – Харків: ХНУБА, 2017. – С.57-59.