Протягом звітного періоду викладачі кафедри видали 82 наукові статті, зокрема: в Україні - 67 (з них 18 - у наукових фахових виданнях); 15 - за кордоном і 18 - у міжнародних науковометричних базах даних (з них: 17 - у міжнародній науковометричній базі даних Index Copernicus, 1 - у міжнародній науковометричній базі Web of Science)

Статті у наукових фахових виданнях: 

1 Рязанцева Д.В. Використання фразеологізмів у структурі курсу української мови як іноземної як необхідний чинник розвитку комунікативних навичок та вмінь у іноземних студентів / Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2020. No 3 (36). Ч. І. С. 131-136.

2. Семененко И.Е. Формування індивідуального плану навчання іноземного студента за допомогою онлайн-платформи ZOOM. // Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Вип. 29. Том 2. Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 99-102.

3. Цимбал. Т.М. Ігрові технології в мовній підготовці іноземних студентів. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Вип. 24. Том 2. Видавничий дім "Гельветика", 2020. С. 70-73.

4. Божко Н.М.. Дистанційне навчання іноземних студентів як спроба вирішення певних проблем мовної підготовки за умов карантину. Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2020. № 2 (35). С. 76-82.

5. Семененко І.Є. Використання деяких прийомів інноваційного навчання в процесі мовної підготовки іноземних студентів. Інноваційна педагогіка: науковий журнал. Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2021. Вип. 32. Т.1. С. 153-156.

6. Кісіль Л.М. Анотування наукового тексту зі спеціальності як складова професійної підготовки студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Видавничий дім : Гельветика, 2021. Вип. 34. Том 1. С. 76-81.

7. Кісіль Л.М. Реферування наукового тексту зі спеціальності як складник навчання професійного мовлення іноземних студентів технічних закладів вищої освіти. Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць. Вип. 80. Том 1. - Київ, 2021.: С. 129-133.

8. Моргунова Н.С., Маковєй Р.Г. Розвиток аудитивних навичок у процесі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищої освіти. Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць. Вип. 80. Том 2. Київ: Видавничий дім "Гельветика", 2021. С. 55-59.

9. Авдєєнко Ю.І. О лексических парадигмах басен и лирических стихотворений. Науково-теоретичний часопис з мовознавства «Мова». № 35. Одеса: «АСТРОПРИНТ» Одеський національний університет ім. І.І. Мечнікова, 2021. С. 56-61 (ISSN 2414-9489)

10. Прилуцька Людмила. Бабин Яр: пам’ять і складнощі меморіалізації (погляди західних аналітиків). Проблеми гуманiтарних наук. Збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка Серія Історія. Випуск 7/49 (2021) С.237-269.

11. Авдєєнко Ю.І. Формування комунікативних компетентностей із застосуванням педагогічних технологій при навчанні іноземних студентів. / Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія «Педагогіка». Мелітополь: МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2021. № 1 (26). С. 65-71.

12. Тохтар Г.І, Моргунова Н.С. Використання педагогічних стратегій у формуванні соціально-адаптивної компетентності іноземних студентів у процесі професійної підготовки в університеті. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / [редкол.: А.В. Сущенко (гол. ред.) та ін.]. Запріжжя: КПУ, 2021. Вип. 77. Т.2. С. 127-133.

13. Приходько С.О. Шляхи формування соціокультурної компетентності іноземних студентів у процесі професійно орієнтованого навчання мови у ЗВО. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2021. Вип. 78. С. 230-234.

14. Моргунова Н.С., Приходько С.О. Мовні бар’єри і можливості їх подолання у процесі вивчення іноземної мови студентами технічних ЗВО //: Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Вип. 30. Том 1. Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 109-113.

15. Уварова Т.Ю. Інтеграція очної та дистанційної форм навчання української мови як іноземної. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. Запоріжжя, 2021. № 2. С. 256-264.

16. Uvarova T.Yu. Application of distance learning tools in teaching ukrainian language as a foreign for students of non-philological specialties. Педагогічні науки: Зб. наук. праць. Херсон, 2021. № 96. С. 102-107.

17. Рязанцева Д.В. Невербальні засоби спілкування в аспекті мовної підготовки іноземних студентів. Інноваційна педагогіка: Науковий журнал. Видавничий дім : Гельветика, 2021. Випуск 39. С. 274-278.

18. Прилуцька Л.А. Проблема організації та діяльності партизанських загонів в Україні протягом літа 1941-1942 р.: огляд новітньої західної історіографії. Вісник ХНУ імені В.Н. Каразіна. Серія «Історія України. Українознавство: історичні та філософські науки». Випуск 32. С. 53-63.

Статті у зарубіжжі

19. Моргунова Н.С., Семененко І.Є., Приходько С.О. Практичні прийоми використання подкасту у навчанні іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей ЗВО. International scientific and practical conference «Pedagogy and Psychology in the Modern World: the art of teaching and learning» : conference proceedings, February 26–27, 2021. Vol. 2. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», с. 137-141.

20. Божко Н.М., Кудрявцев В.М., Кісіль Л.М. Діалог у контексті педагогічної взаємодії: гуманістичний аспект. International scientific and practical conference «Pedagogy and Psychologyin the Modern World: the art of teaching and learning» : conference proceedings, February 26–27, 2021. Vol. 1. Riga, Latvia : «Baltija Publishing». С. 149-153.

21. Morhunova N., Semenenko I. Influence of the educational and upbringing environment of the university on the formation of the foreign student personality. Theoretical foundations of modern science and practice. Abstracts of VI International Scientific and Practical Conference. Rome, Italy 2021. Pp. 23-25.

22. Авдєєнко Ю. І. Вплив арабської культури на вивчення російської мови як іноземної арабськими студентами (на прикладі вивчення прикметників). Sociálna práca v súčasnej spoločnosti 1. Zborník príspevkov z on-line medzinárodnej vedeckej konferencie 20 apríl 2021. Teologický inštitút v Spišskom Podhradí, Spišské Podhradie, 2021.Р. 18-28. ISBN 978-80-561-0861-1

23. Bozhko N. Особливості дистанційного навчання представників арабського суперетносу у закладах вищої освіти України .... Sociálna práca v súčasnej spoločnosti 1. Zborník príspevkov z on-line medzinárodnej vedeckej konferencie 20 apríl 2021. Teologický inštitút v Spišskom Podhradí, Spišské Podhradie, 2021. Р. 49-59.

24. Riazantseva D. Межкультурная коммуникация и проблемы обучения ностранному языку студентов инженерных специальностей .. Sociálna práca v súčasnej spoločnosti 1. Zborník príspevkov z on-line medzinárodnej vedeckej konferencie 20 apríl 2021. Teologický inštitút v Spišskom Podhradí, Spišské Podhradie, 2021.Р.201-209.

25. Morhunova N., Semenenko І.Методична творчість викладача в процесі мовної підготовки іноземних студентів. Sociálna práca v súčasnej spoločnosti 1. Zborník príspevkov z on-line medzinárodnej vedeckej konferencie 20 apríl 2021. Teologický inštitút v Spišskom Podhradí, Spišské Podhradie, 2021. Р.209 -215.

26. Uvarova T.Y. Позааудиторна діяльність іноземних студентів як один із чинників їх подальшої соціальної самореалізації . Sociálna práca v súčasnej spoločnosti 1. Zborník príspevkov z on-line medzinárodnej vedeckej konferencie 20 apríl 2021. Teologický inštitút v Spišskom Podhradí, Spišské Podhradie, 2021. Р. 271 -281.

27. Bozhko N. Особливості комунікативної поведінки студентів з Китаю за умов міжкультурного та освітнього контактів. Edukácia orientovaná na študenta VŠ (adaptácia študentov na vysokoškolské štúdium a národný trh práce). Zborník recenzovaných vedeckých prác s medzinárodnou účasťou. 2021. С. 218-226. ISBN: 978-80-553-3959-7

28. Kisil L. Принципи відбору змісту навчання українського професійного діалогічного мовлення іноземних студентів технічних закладів вищої освіти. Edukácia orientovaná na študenta VŠ (adaptácia študentov na vysokoškolské štúdium a národný trh práce). Zborník recenzovaných vedeckých prác s medzinárodnou účasťou. 2021. С. 234-240. ISBN: 978-80-553-3959-7

29. Morhunova N., Georgiy T. ОСОБЛИВОСТІ Формування соціально-адаптивної компетентності арабських іноземних студентів у процесі професійного навчання у ЗВО України. Edukácia orientovaná na študenta VŠ (adaptácia študentov na vysokoškolské štúdium a národný trh práce). Zborník recenzovaných vedeckých prác s medzinárodnou účasťou. 2021. С. 262-270. ISBN: 978-80-553-3959-7

30. Riazantseva D. Використання фразеологізмів у структурі курсу УКІ як необхідний чинник розвитку комунікативних навичок та вмінь у іноземних студентів. Edukácia orientovaná na študenta VŠ (adaptácia študentov na vysokoškolské štúdium a národný trh práce). Zborník recenzovaných vedeckých prác s medzinárodnou účasťou. 2021. С. 276-281. ISBN: 978-80-553-3959-7

31. Semenenko I. Мовна підготовка іноземних студентів в умовах професійно-орієнтованого навчання. Edukácia orientovaná na študenta VŠ (adaptácia študentov na vysokoškolské štúdium a národný trh práce). Zborník recenzovaných vedeckých prác s medzinárodnou účasťou. 2021. С. 281-287. ISBN: 978-80-553-3959-7

32. Tsymbal T. Организация цифрового образовательного пространства с сервисами GOOGLE. Edukácia orientovaná na študenta VŠ (adaptácia študentov na vysokoškolské štúdium a národný trh práce). Zborník recenzovaných vedeckých prác s medzinárodnou účasťou. 2021. С. 92-298. ISBN: 978-80-553-3959-7

33. I. Kushnir, I. Zozulia, O. Hrytsenko, T. Uvarova, I. Kosenko. Means of visualization in teaching ukrainian as a foreign language to modern students with clip way of thinking. Laplage em Revista (International), vol.7, n. Extra D, 2021, p.127-136.

Статті в Україні

34. Рязанцева Д.В. Обучение русскому языку как иностранному: использование компьютерных технологий. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: збірник наукових праць учасників Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 грудня 2020 р., м. Одеса).– Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. – Ч. 1. С. 157-162.

35. Кісіль Л.М. Лінгводидактичні основи формування українського професійного мовлення іноземних студентів інженерних спеціальностей. Мова і спеціальність: актуальні проблеми навчання іноземців у закладі вищої освіти : збірник наукових статей за матеріалами ІІІ Міжнародної науково-методичної конференції, м. Харків, 14–15 травня 2021 р. Харків: ХНУРЕ, 2021. С. 158-165.

36. Семененко І.Є., Кудрявцева О.В. Використання онлайн-платформи Zoom для розвитку комунікативної компетенції іноземних студентів базових факультетів Ключові аспекти формування іншомовної комунікативної компетентності сучасного студентства: збірник наукових праць за матеріалами VІ Міжнародного науково-методичного семінару (м. Харків, ХНАДУ, 19 травня 2021 р.). Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 96-100.

37. Авдеенко Ю.И. Особливості вивчення української мови як іноземної за допомогою споріднених гуманітарних наук. Ключові аспекти формування іншомовної комунікативної компетентності сучасного студентства: збірник наукових праць за матеріалами VІ Міжнародного науково-методичного семінару (м. Харків, ХНАДУ, 19 травня 2021 р.). Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 3-8.

38. Кісіль Л.М. Особливості навчання професійної термінології студентів-іноземців у технічних ЗВО. Ключові аспекти формування іншомовної комунікативної компетентності сучасного студентства: збірник наукових праць за матеріалами VІ Міжнародного науково-методичного семінару (м. Харків, ХНАДУ, 19 травня 2021 р.). Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 196-202.

39. Божко Н.М. Певні характеристики української мовної підсистеми як засобу вербальної комунікації у межах етнічної спільноти. Ключові аспекти формування іншомовної комунікативної компетентності сучасного студентства: збірник наукових праць за матеріалами VІ Міжнародного науково-методичного семінару (м. Харків, ХНАДУ, 19 травня 2021 р.). Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 140-145.

40. Рязанцева Д.В. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів у вивченні текстів за професійним спрямуванням. Ключові аспекти формування іншомовної комунікативної компетентності сучасного студентства: збірник наукових праць за матеріалами VІ Міжнародного науково-методичного семінару (м. Харків, ХНАДУ, 19 травня 2021 р.). Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 209-214.

41. Моргунова Н.С. Вплив типу педагогічної системи на успішність формування соціально-адаптивної компетентності іноземних студентів. Ключові аспекти формування іншомовної комунікативної компетентності сучасного студентства: збірник наукових праць за матеріалами VІ Міжнародного науково-методичного семінару (м. Харків, ХНАДУ, 19 травня 2021 р.). Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 116-121.

42. Prykhodko S.O., Morhunova N. S. Psychological features of foreign students adaptation to study in universities of Ukraine. Ключові аспекти формування іншомовної комунікативної компетентності сучасного студентства: збірник наукових праць за матеріалами VІ Міжнародного науково-методичного семінару (м. Харків, ХНАДУ, 19 травня 2021 р.). Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 150-156.

43. Цимбал Т.М. Розвиток освітньої автономності іноземних студентів в сфері мовної підготовки. Ключові аспекти формування іншомовної комунікативної компетентності сучасного студентства: збірник наукових праць за матеріалами VІ Міжнародного науково-методичного семінару (м. Харків, ХНАДУ, 19 травня 2021 р.). Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 124-128.

44. Уварова Т.Ю. Можливості формування соціокультурної компетенції іноземних студентів за допомогою текстів. Ключові аспекти формування іншомовної комунікативної компетентності сучасного студентства: збірник наукових праць за матеріалами VІ Міжнародного науково-методичного семінару (м. Харків, ХНАДУ, 19 травня 2021 р.). Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 164-167.

45. Авдєєнко Ю.І. О характере доминантных парадигм в баснях. О характере доминантных парадигм в баснях. Збірник матеріалів XIX Мiжнародної наукової конференцiї з актуальних проблем філологічних дослiджень. Харків: ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2021. С. 37-39.

46. Таха Мохаммед, Мсаад Хассан, Моргунова Н.С. Влияние образовательно-воспитательной среды университета на личность иностранного студента. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 106-110.

47. Хабиб Аллах Баддреддин, Моргунова Н.С. Приветствия и обращения, принятые в учебных заведениях украины и некоторых арабских стран. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 135-137.

48. Бенсбаа Бадр-Эддин, Цимбал Т.М. Общение – основа взаимодействия людей. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 8-13.

49. Буазбибен Айман, Божко Н.М. Проблемы современного марокканского образования. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 20-22.

50. Бужужу Ааз-Эддин, Цимбал Т.Н. Концепт счастье в русском и арабском сознании. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 23-27.

51. Ганбат Намуундари, Рязанцева Д.В. Бытование монгольских сказок. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 28-31.

52. Донатус Мэрисаксесс, Рязанцева Д.В. Культура и традиции Нигерии. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 38-40.

53. Дауди Заккариа, Кисиль Л.Н. Особенности падежных систем русского и арабского языков: сопоставительный аспект. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 41-46.

54. Еррахалі Аблелфатах, Цимбал Т.Н. Ділове спілкування в інтернеті. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 47-50.

55. Монхбаатар Монхбилег, Моргунова Н.С. Монгольський діловий етикет. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 72-75.

56. Найма Ужді, Авдєєнко Ю.І. Коран у російській поетичній творчості XIX століття. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 81-84.

57. Таакили Халиль, Авдєєнко Ю.І. Класифікації варіантів слів у російській мові. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 98-101.

58. Фатех Иссам, Авдеенко Ю.И. Фольклор арабского и русского языков. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 131-134.

59. Эль Уарги Амин, Рязанцева Д.В. История возникновения арабской письменности. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 149-151.

60. Атаев Сердар, Божко Н.М. Современное состояние системы образования в Туркменистане. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 167-170.

61. Уламбаяр Целмег, Моргунова Н.С. Інститут шлюбу в Монголії: погляд крізь час. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 200-203.

62. Хатамбаев Сапаргелди, Семененко И.Е. Реализация организационных форм обучения для иностранных студентов базовых факультетов. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 204-209.

63. Ламдани Абделлатиф, Кисиль Л.Н. Искусство керамики в системе ценностей традиционной и современной марокканкой культуры. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 249-254.

64. Али Дунья, Божко Н.М. Образовательные возможности женщины в Судане. Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 156-158.

65. Цацаев Мамед, Кисиль Л.Н. Культура чеченского народа как комплексная система духовно-нравственного и эстетического воспитания вайнахов / Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 138-143.

66. Гура В.О. Особливості проведення лексичної роботи на уроці української мови як іноземної (початковий етап). Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: збірник наукових статей за матеріалами ХVI Міжнародної науково-практичної конференції (19 жовтня 2021 р.). Харків: ХНАДУ, 2021. С. 15-20.

67. Авдєєнко Ю.І. Вивчення прикметників із застосуванням технологій навчання в УМІ. Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: збірник наукових статей за матеріалами ХVI Міжнародної науково-практичної конференції (19 жовтня 2021 р.). Харків: ХНАДУ, 2021. С. 122-126.

68. Прилуцька Л.А. Формування в іноземних студентів українознавчої компетенції під час вивчення курсу «Історія та культура України». Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: збірник наукових статей за матеріалами ХVI Міжнародної науково-практичної конференції (19 жовтня 2021 р.). Харків: ХНАДУ, 2021. С. 194-199.

69. Приходько С.О. Особливості формування україномовної комунікативної компетентності іноземних студентів англомовної форми навчання. Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: збірник наукових статей за матеріалами ХVI Міжнародної науково-практичної конференції (19 жовтня 2021 р.). Харків: ХНАДУ, 2021. С. 199-204.

70. Рязанцева Д.В. Чинники впливу на організацію самостійної роботи іноземних студентів у вивченні текстів за професійним спрямуванням. Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: збірник наукових статей за матеріалами ХVI Міжнародної науково-практичної конференції (19 жовтня 2021 р.). Харків: ХНАДУ, 2021. С. 210-216.

71. Божко Н.М. Сучасні проблеми міжкультурної комунікації у межах мовної підготовки іноземних студентів. Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: збірник наукових статей за матеріалами ХVI Міжнародної науково-практичної конференції (19 жовтня 2021 р.). Харків: ХНАДУ, 2021. С. 239-245.

72. Моргунова Н.С. Специфіка розвитку в іноземних студентів пізнавального інтересу до вивчення української мови як мови професійного спілкування. Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: збірник наукових статей за матеріалами ХVI Міжнародної науково-практичної конференції (19 жовтня 2021 р.). Харків: ХНАДУ, 2021. С. 267-272.

73. Семененко І.Є. Розвиток особистості іноземних студентів за рахунок формування професійно-ціннісного ставлення до освітньої діяльності. Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: збірник наукових статей за матеріалами ХVI Міжнародної науково-практичної конференції (19 жовтня 2021 р.). Харків: ХНАДУ, 2021. С. 285-290.

74. Уварова Т.Ю. Методические формы внеаудиторной деятельности иностранных студентов с целью их успешного личностного становлени. Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: збірник наукових статей за матеріалами ХVI Міжнародної науково-практичної конференції (19 жовтня 2021 р.). Харків: ХНАДУ, 2021. С. 296-301.

75. Кісіль Л.М. Анотація як різновид компресії наукового тексту зі спеціальності в умовах мовної підготовки майбутніх іноземних інженерів. Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: збірник наукових статей за матеріалами ХVI Міжнародної науково-практичної конференції (19 жовтня 2021 р.). Харків: ХНАДУ, 2021. С. 329-335.

76. Уварова Т.Ю. Навчання іноземних студентів мови спеціальності під час реферування текстів з економіки // Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: матеріали Міжнародного науково-практичного семінару, 7 грудня 2021 року. Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 179-183.

77.Моргунова Н.С. Дослідження національно-культурних особливостей та їх впливу на формування соціально-адаптивної компетентності іноземних студентів // Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: матеріали Міжнародного науково-практичного семінару, 7 грудня 2021 року. Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 7-101.

78. Семененко І.Є. Формування професійно-компетентного іноземного фахівця за допомогою інтерактивного навчання // Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: матеріали Міжнародного науково-практичного семінару, 7 грудня 2021 року. Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 149-151.

79. Божко Н.М. Сучасні проблеми навчання студентів іноземців у закладах вищої освіти за умов дистанційної підготовки // Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: матеріали Міжнародного науково-практичного семінару, 7 грудня 2021 року. Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 26-30.

80. Гура В.О. Особливості конструювання діагностичних тестів з іноземної мови // Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: матеріали Міжнародного науково-практичного семінару, 7 грудня 2021 року. Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. С. 44-47.

81. Чжен Івей, Прилуцька Л.А. Педагогічна позиція тьютора у професійному навчанні іноземних студентів / Наукова ініціатива іноземних здобувачів вищої освіти та аспірантів : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (04 березня 2021 р.). – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 212-217.

82. Прилуцька Л.А. Практичний досвід використання принципу наочності у процесі викладання дисципліни «Історія та культура України» іноземним студентам. Ключові аспекти формування іншомовної комунікативної компетентності сучасного студентства: збірник наукових праць за матеріалами VІ Міжнар. наук.-метод. семінару (м. Харків, ХНАДУ, 19 травня 2021 р.). Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2021. – С.91-95.