Наприкінці зими на кафедрі філології та лінгводидактики ХНАДУ стало вже доброю традицією збирати колег, однодумців, та й просто старих друзів для обговорення важливих проблем мовної підготовки іноземних студентів. Звичайно ж, йдеться про щорічний міжнародний науково-методичний семінар «Новітні технології у викладанні мов студентам-іноземцям», який цього разу відбувся 28 лютого – 1 березня 2019 року в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті.
Даний семінар, вже четвертий, зібрав – очно та заочно – всіх зацікавлених сучасними тенденціями викладання УЯІ / РЯІ. Як і передбачає формат міжнародного наукового заходу, в семінарі брали участь понад 100 гостей із семи країн: України, Білорусі та Російської Федерації, Туреччини та Марокко, Китаю, Франції та Сполучених Штатів Америки. Безпосередньо семінар змогли відвідати представники різноманітних ЗВО з Харкова і Києва, Запоріжжя й Одеси, а також в режимі он-лайн до нас приєдналися колеги з Вінниці, Дніпра, Кривого Рогу, Сум та Херсона. А все для того, щоб поділитися новітніми розробками у сфері мовної підготовки з використанням мультимедійних та Інтернет технологій, мобільних додатків і змішаного навчання.
У ході проведення майстер-класів і дискусійних платформ учасники семінару отримали інформацію про основні принципи мультимедіа- та блого-дидактики, дізналися про ресурси, що пропонують роботу з можливостями мультимедійної дошки SMARTboard в необладнаному нею класі, взяли участь в інтегрованому занятті з РЯІ з використанням сервісу Google-classroom, а також ознайомилися з широким спектром мультимедійних програм, розроблених викладачами кафедри філології та лінгводидактики ХНАДУ для навчання іноземних студентів російській мові на підготовчому етапі. За результатами роботи семінару випущено збірник матеріалів, а відеоролики авторів майстер-класів розміщено на нашому офіційному YouTube каналі.
Семінар 2019 року пройшов плідно і завершився успішно, а це значить тільки одне: час починати підготовку до наступного семінару, адже попереду – стільки всього нового, ще не вивченого, ще не звіданого і не використаного у навчальному процесі!